1. zatia: Gogoeta
Ni sare sozialen erabiltzailea naiz, tuenti eta Facebook erabiltzen ditut hain zuzen ere. Egia da sare hauek publizitatez gorrino beteta daudela, hala ere, askoz gutxiago nekatzen dute Interneten orokorrean agertzen den publizitatea baino.
Ni pertsonalki ez naiz marketing ekintza baten parte sentitu. Uste dut sare sozialetan publizitatea baztertzea errazagoa dela, ez zaitu hainbeste molestatzen. Agian izan daiteke pixkat mozorratuagoa dagoelako, ez delko hain zuzena. Gehiengoa jokoen bitartez iristen zaigu edo zerbait ematen digute horren truke, horrela ez da hain txarra suertatzen.
Nire ustez sare sozialetan agertzen den publizitatea eraginkorragoa da et ahorren ondorioz, garatuko dela uste dut, ez dela moda batean besterik gabe geratuko. Hori bai, Interneten generalean gertatzen den antzera, iragarkiekin pastasen ez ba dira. Orduan jendea nazkatu egingo da eta sekulako porrota izango da.
2. zatia: esperimentua
Esperimentu hau egiteko Hotmail-eko kontu berri bat sortu dut: hollymoon@hotmail.com
Ondoren, facebook-en perfil bat sortu dut: Jolie Sanz, Santa Cruz de Tenerife-koa, 1988-an jaiotakoa.
Jendea lagun bezala agregatu dut sexua, adina... ikusi gabe, orain itxoitea tokatzen da, ea zenbatek onartu nauten.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario