DATUEN ANALISIA
Hauek dira inkestarekin lortu ditugun datuak:
Esan dezakegu, kanpainaren eta markaren gogoratze datuak oso onak direla, izan ere, inkestatuen laurdenak espontaneoki aipatu du Mixtaren irgarkiren bat, eta guztira, %75ak aipatu ditu edo markarekin erlazionatu ditu Mixtaren iragarkiak. Nahiz eta datuak orokorki oso onak izan, kanpainaren azken iragarkiari buruz lortutako datuak (ehunzangoaren iragarkiari buruzkoak) oso txarrak izan dira. Inkestatuek ez zuten gogoratzen ehunzango bat agertzen zen iragarkirik, eta gogoratu dutenek, ez dira gai izan Mixta markarekin erlazionatzeko.
Inkestatuen %40ak besterik ez du gogoratu markaren eslogana, ez da datu txar bat, baina hurrengo kanpainan hainbat aldaketa egin beharko lirateke esloganaren gogoratzea indartzeko.
Inkestatuen %40ak gustoko ditu Mixta iragarkietan agertzen diren zentzurik gabeko istorioak, baina gutxi gora behera, inkestatu kopuru berberak du kontrako iritzia.
Inkestatuen gehiengoari Mixtaren iragarkiak dibertigarriak iruditzen zaizkio, beraz, faktore honek kanpainaren arrakastan lagundu duela esan dezakegu.
Inkestatuen gehiengoak, gustoko ditu Mixtaren iragarkiak orokorki, hala ere, ez da oso kopuru handia.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario