domingo, 30 de mayo de 2010
Eraginkortasuna sariak
Eraginkortasun sariak iragarleak antolatutako sariak dira. Nahiz eta egindako kanpainak izan duten eraginkortasuna saritu, ez da publizitate agentzia saritzen, iragarlea baizik.
Publizitate agentziak saritzeko, Donostian ospatzen diren “premios del sol” sariak daude, hauek iragarkien kreatibitatea saritzea dute helburu.
Baina kasu honetan iragarlea da protagonista. Sari hauek irabazten duen enpresa edo markari prestigio aeta izen ona ematen diote, oso ezagunak ez izan arren. Hala ere, iragarlearentzat irabaztearen zergatia izango da garrantzitsuena, publizitatean inbertitu duena eragina izan duela esan nahi duelako.
Sari hauetan iragarleak inbertitu duen diru kopurua eta publizitate kanpaina eta gero izan dituen irabaziak aztertzen dira. Inbertsioekin konparatuta, irabazi gehien izan
dituen iragarlea izango da garaile.
Eraginkortasun sarien 2009ko irabazleen zerrenda eta 2009ako iragarleen inbertsio ranking-a konparatu ezgero, ikusi dezakegu nolabaiteko arremana dagüela inbertsio eta erginkortasunarekin.
Inbertsio ranking-eko lehenengo 20 iragarleetako batzuk irabazi izan dute eraginkortsun sariren bat, Adibidez honako hauek:
-Linea Directa: urrezko Eficacia saria komunikazio komertzialean
-Telefónica: zilarrezko Eficacia saria komunikazio komertzialean
-El Corte Inglés: zilarrezko Eficacia saria medioetako eraginkortasunean
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario