Post-test Mixta
Postesta egiteko Mixtak egindako kanpaina aukeratu dugu.
1- Targeta:
Marka honen targeta 18 urtetik 30 urte arteko gazteak dira, Hauek dira produktua gehien kontsumitzen dutenak, beraz hauei zuzenduta daude markak egindako iragarki guztiak.
2- Sarrera:
Ikerketa honen helburua Mixta markako kanpainak iragarritako mezua ulertu den, gogoratu den eta gustokoa izan den jakitea da.
Gure xede-taldea 18 urtetik30 urte arteko gazteak dira, hauei zuzenduta izando da gure inkesta.
3- Metodologia:
Erabiliko dugun metodologia kuantitatiboa da, eta personalki egitea erabaki dugu.
Egingo dugun inkesta ondorengoa da:
1. Telebistan azken aldian ikusi dituzun iragarkietatik gogoratu ahal dituzunak aipatu eta bere markarekin erlazionatu:
(mixtaren iragarkiren bat aipatzen bada egin salto 6. galderara)
2. Garagardo baten iragarkia gogoratu eta bere markarekin erlazionatu dezakezu?
(mixtaren iragarkiren bat aipatzen bada egin salto 6. galderara)
3. Oroitzen al duzu X hori bat agertzen den spoten bat? Zein? Bere markarekin erlazionatu dezakezu?
(mixtaren iragarkiren bat aipatzen bada egin salto 6. galderara)
4. Oroitzen al duzu iragarki bat non ehunzango bat agertzen den? Zein? Bere markarekin erlazionatu dezakezu?
5. (Mixtaren iragarki batzuk aipatu ondoren) Zein markarenak dira iragarki hauek?
6. Jakingo zenuke esaten zein den Mixtaren eslogana?
7. Mixtaren iragarkietako istorio absurdoak gustoko dituzu?
Bai
Ez
Besterik gabe
8. Mixtaren iragarkiak dibertigarriak iruditzen zaizkizu?
Bai
Ez
Besterik gabe
9. Orokorrean, gustoko dituzu Mixtaren iragarkiak?
Bai
Ez
Besterik gabe
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario